Wednesday, November 26, 2014



UFO-OBSERVATIONER 2011 - Nya bilder av ok"and ljusa f"oremal pa himlen "over Jordandalen i Michigan. Denna video togs pa l"ordag 13 juli, 2011.

Vittne rapport: "Akte till min musik studio fran mitt hem, gick att fa ett par studio punkter sedan pa v"ag tillbaka i tittade upp och sag tre ljus (orange / gul) objekt. en stor, "ovriga tva halv storlek f"or stora objekt. De tva sma objekt skulle upp till de stora objekt, tva ganger, sedan ganska utflippad gick d"arefter i huset, fick min Canon EOS LSR pro kamera och video cameral tillsammans med mina f"or"aldrar. De tre av oss sag tva sma objekt ga upp till den stora objekt manga ganger, fladdrade de lite och efter 20 min att de alla gick d"arifran. Nagot s"att var de f"oremal, fyrverkerier, flars, eller k"anda hantverk. De var bollen typ vid min asikt... Var studio hus ranch "ar ute i landet och pa en kulle, ser vi Jordandalen tydlig. Mycket udda och m"anniskor beh"over veta denna h"andelse."F"orfattare (k"alla: mufon)

Origin: ovni-news.blogspot.com


0 comments:

Post a Comment